دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

فقط نگاه.........

می دانم. . .

خوب می دانم. . . .

که در پشت چهره ی به ظاهر خندانت ،چه دردی نهفته است. . .


  دیدن لبخند کسانی که رنج می کشند

    از دیدن اشک آنها 

    دردناکتر است....


معلم ،موضوع انشا داد:

وقتی بزرگ شدید،

می خواهید چه کاره شوید؟؟؟؟؟


و..........


"کودک سرطانی" نوشت:

من بزرگ نخواهم شد........ 





beautiful sentence

The best and most beautiful things
in the world 
cannot be seen or even
touched 
 they must be felt with the
heart

Helen Keller

خــــــــــدایا......


ای کسی که از همه به من مهربان تری، ای کسی که در تنهایی هایم به تو پناه می آورم،

اگر قرار باشد، که تو فقط جواب بندگان خوبت را بدهی، پس گنهکاران چه کنند؟؟

 به در خانه ی چه کسی بروند؟؟ 

مگر تو خودت دستور ندادی، که ما به یکدیگر ، مهربانی کنیم؟؟

پس چه کسی در مهربانی کردن، شایسته تر است؟؟

به من نگاه کن، و رویت را از من برمگردان... 

 که تو خود میدانی، که من به مهربانی تو نیازمندم...........!!!