دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

حس خوووبیه هاااا ...

تنها بودن اونقدر ها هم بد نیست..

فرصت میکنی کمی با خودت خلوت کنی ..

از خودت بپرسی : خوابت میاد یا نه؟!

خودت رو  ب تخت ببری و ب خواب بزنی تا ببینی وقتی ک خوابی ، خودتو میبوسی یا نه؟!

صبح کمی زودتر از خودت بیدار شی و برای خودت چای دم کنی..

خودتو دعوت کنی ب سر میز و  ی لقمه ی  بزرگ واسه خودت بگیری..

شاید حتی وقت کنی کفش های خودتو جلوی پات جفت کنی!!

و پشت پنجره بایستی و برای خودت دست تکون بدی..

تموم خونه رو مرتب کنی ک وقتی برگشتی از خودت استقبال کنی..

امااا..

اگه هوا تاریک شد و تو برنگشتی ؟؟!!

باید ب تموم آشناها زنگ بزنی و سراغ خودتو بگیری..........

" گاهی هم باید کمی نگران خودت بشی.."


حواست باشه!



وقتی می گوید:دوستت دارم...


زل زل در چشمهایش نگاه نکن...

 

بی هیچ حرفی..


بی هیچ عکس العملی....!!!


تنها با گفتن من هم دوستت دارم این لحظه را تمامش نکن...


جیغ بزن.....محکم در آغوشش بگیر....بوسه بارانش کن....


بگذار آنقدر از گفتن این کلمه به شوق بیاید،


که اگر فردا باز هم خواست بگوید دوستت دارم...


جور دیگری بگوید....!!


یا نه.... اصلا نگوید....


دستت را بگیرد ببرد تمام دوست داشتن را نشانت بدهد.....!!


دوستت دارم مقدس است.....!!


گفتنش مسئولیت دارد......شنیدنش مسئولیت پذیری....!!


حواست باشد...////