دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

سخته... سختـــ...

چه سختِ هم پاییز باشـב ؛
هم ابر باشـב ،
هم باران باشـב !
هم خیابان ِ خیس …
امـــــااا...
نه בستے براے فشرבن باشـב ..
نه پایے براے قـבم زבن باشـב ..
و نه نگاهـــے براے زل زבن … !

:-(

نـــه نمیــــدانــــی!


هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد


پشت ایـن چهــــره ی آرام،


در دلــــــــــم چــه مـی گـذرد!


نـــه نمیــــدانــــی!


هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد


ایـــن آرامــش ظــاهــری و


ایــن دل نــا آرام


چقــــدر


خسته ام میکند!


 



من کیم؟؟؟؟؟؟؟!!

من کیم؟؟
کسی میدونه؟؟؟! نوچ !!!!!!!!!!!!
من همون دیوونه ام ک هیچ وقت عوض نمیشه...
همونی ک همه باهاش خوشحالن اما...
همونی ک اونقدر  ی آهنگو گوش میده، ک از ترانه گرفته تا ریتمو خوانندش متنفر شه..
همونی ک هق هق همه رو با جون ودل گوش میده..اماخودش...
همونی ک همه فکرمیکنن سخته،سنگه،مغروره وسرده..اما با هر تلنگری میشکنه..
همونی ک مواظبه کسی ناراحت نشه،امابقیه ناراحتش میکنن...
همونی ک تیکه گاه خوبیه اما واسش تیکه گاهی نیست!!
همونی ک کلی حرف داره ولی همیشه ساکته.......