دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

خــــــــدایــــــــــــــا...!!!

خــداوندا


دست هایم خالی است و دلم غرق آرزو


با قدرت بیکرانت ، یا دست هایم را قوی کن


یا دلم را خالی از آرزو...


امروز هم روزی از روزهای خداست

و من آرامتر از دیروز

و سرمست از تو می نویسم

باز هم مثل همیشه

برای نوشتن تو را بهانه میکنم

چه لذت بخش است از تو نوشتن

و چه زیباست برای تو نوشتن

و من این زیبایی را با تمام دنیا عوض نمی کنم

لحظه های بی تو بودن را با خیال تو سر می کنم

و معتقدم دوری مانع از رسیدن نیست

من هر شب به تو میرسم

هر ساعت

هر دقیقه

هرثانیه

وهر لحظه ای که به تو می اندیشم تو را در کنار خویش

و در وجودم احساس می کنم

و این برای من خود رسیدن است

این فاصله ها فقط بهانه ای است برای

نوشتنِ نا نوشته هایی که

مجالی می خواهند برای نوشته شدن!!!