دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

دلانــه هـایی از جنـــس سکوتـــ...

اینجــا حریـم منهــ.. من و حرفــای نگفتــه امـــــ...

نمیفهمَمــــــــــــــــ............

چی اومده ب سر این دنیا و آدماش؟
چرا اینروزا درست نمیشنویم حرفای همدیگه رو؟؟
چرا هر حرفی رو برعکس ترجمه میکنیم واسه خودمون؟؟
عاااااااااااااخه چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟!!
چرا همه چی چپی چپی شده؟
چرا برداشت مون از هر حرفی ،  اونی نیس ک میشنویم؟؟
متأسفم واسه اونایی ک وقتی میگی: من فلان چیزو نمیخوام ؛ برعکس واسه خودشون ترجمه میکنن..
هرچی ک عوض بشه ، اینو بدونید :
" من وقتی میگم نمیخوام ، ینی نمیخوااااااااااام !!  "
واسه خودشون ب خواستنم توجه میکنن..
کاش یاد بگیرن دور و بریامون ک ما رو با نظر و خواست خودشون ترجمه نکنن..
منو با نظر خودم بسنج لطفـــــــــــــااااا  ن  با عقیده و نظر خودت.. تا فرداها ، ن من دلگیر شم  ن  شما....
کمی ب عقاید هم احترام بذاریم..


د . ن : زندگی یک شخص بازی نیس ک شما واسش تصمیم بگیرین...
خودش بیشتــــــــــــر از بقیه حق تصمیم گیری داره نسبت ب این زندگی!!!!!!!!!!!!